Анонс новин

« травня 2018 »
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Наше життя

Гордість закладу



mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні568
mod_vvisit_counterВчьора1147
mod_vvisit_counterЦього тижня568
mod_vvisit_counterМинулого тижня9335
mod_vvisit_counterЦього місяця37619
mod_vvisit_counterМинулого тижня25581
mod_vvisit_counterВсіх342423

Online (20 хвилин тому): 17
Ваш IP: 54.81.78.135
,
Зараз: 2018-05-27 11:27

Відеопрезентація ДНЗ №40 "Червоні вітрила"

Про нас

День народження дошкільного закладу – 1 березня 1977 року. Саме тоді вперше переступили поріг дитячого садка його маленькі господарі. Заклад був відомчою установою, яка належала РВО „Азот”.

Збудований на місці кар’єру цегляного заводу, дитячий садок потребував великих зусиль щодо облаштування території. І саме такими ентузіастами, що на камінці та глині садили кущі та дерева, створювали квітники, були: Юрчук В.І., Корж Г.І., Чайка Л.С., Ткачук О.А., Лисенко Л.І., Балаушко Г..Я. на чолі із завідуючою Котельниковою Н.Б.

В 1993 р. дитячий садок виходить із підпоряткування РВО „Азот” і переходить до Департаменту соціального обслуговування населення Рівненської міської управи, тепер управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської Ради.

А нині, через 35 років – це чудово доглянута, ошатна територія, яка купається в зелені садових та плодових дерев, кущів та розмаїтті квітів. Створений куточок лісу, який приваблює дітей та дорослих.

Основною особливістю діяльності закладу було: здійснення науково - дослідницької роботи експериментального майданчика спільно з Українською лабораторією педагогіки ТРВЗ на протязі 2003 – 2008рр..  Метою дослідження  було: створення нової моделі освітнього простору, спрямованої на розвиток творчих задатків педагога – дитини та максимальний розвиток їх потенційних, інтелектуальних можливостей.

Результатом роботи експериментального майданчика є розроблена програма розвитку творчих можливостей дошкільників, визначена методологічна основа розвитку дитячої творчості, введено в практичну роботу з дітьми навчально – розвивальний курс “Основи культури мислення”. Видано ряд методичних посібників, якими користуються не тільки педагоги Рівненщини, а й всієї України. Поряд з  вирішенням завдань експерементальної роботи колектив ДНЗ  працював  над реалізацією науково -  методичної теми: «Розвиток творчої особистості дошкільника через формування культури мислення на основі методології ТРВЗ».

Оновлення змісту та форм освітнього процесу відбувалось через втілення освітніх продуктивних інноваційних технологій: ТРВЗ (теорія розв’язання винахідницьких завдань), “Граматики фантазії” Джанні Родарі, концепції творчого музикування Карла Орфа та ін., які забезпечили  значне зростання показника рівня розвитку творчого мислення та уяви дитини (в середньому на 20-25%).

Як результат, змінився стереотип мислення педагогів та дошкільників. Тому не дивно що девізом роботи педагогів закладу є: „Геть стереотип мислення педагога – дитини!       Кожному педагогу дитині їх індивідуальність, що втілюється через принцип „Від творчого педагога - до творчої дитини!”

Модель педагога - дослідника 

Вміння:

  • Набувати та поновлювати знання
  • Аналізувати, синтезувати інформацію
  • Виділяти основне, суттєве
  • Систематизувати та класифікувати наукову інформацію
  • Здійснювати бібліографічний пошук
  • Працювати з книгою, першоджерелами
  • Працювати з технічними джерелами інформації
  • Генерувати ідеї
  • Висувати гіпотезу дослідження
  • Виявляти протиріччя
  • Передбачати розвиток об’єкта дослідження, прогнозувати результат, розвинена уява, фантазія,здатність переносити знання та вміння у нові проблемні ситуації
  • Спроможність долати інерцію мислення
  • Високий рівень інтелектуального розвитку
  • Творчий нетрадиційний власний світогляд
  • Почуття гумору, впевненість
  • Ентузіазм, енергійність

Модель випускника - пошуковця

  • Системне бачення світу
  • Сформовані ознаки основи культури мислення: швидкість, гнучкість, оригінальність, дивергентність, твора уява, креативність
  • Здатність до самовираження і самореалізації
  • Вміння вирішувати протиріччя,  аналізувати, бачити навколишній світ у взаємозв”язку всіх його елементів, передбачати наслідки
  • Вміння вишукувати оригінальні ідеї , вільно діяти, моделювати, експерементувати та винаходити  щось нове
  • Впевненість у своїх силах: ХОЧУ, МОЖУ, БУДУ
  • Комунікативні здібності  (здатність вести діалог, полілог)
  • Необхідний рівень життєвої компетентності, яка визначається вміннями: пізнавати, діяти, жити в соціумі
  • Здатність удосконалювати систему для комфорту та блага людини
  • Висока самоповага
  • Вміння здійснювати алгоритм пошуку,вміння керувати процесами творчості

Однак, Базовим компонентом дошкільної освіти, програмою «Я у Світі» актуалізується необхідність розвитку креативних здібностей дошкільника як винятково значущих для становлення гармонійно розвиненої особистості, формування дієвого майбутнього громадянина України. Отже, рівень креативного розвитку дошкільника на сучасному етапі потребує значного підвищення, як одного з основних характеристик творчої, активної особистості  дитини. Тому, беручи до уваги вищесказане методом колегіального управління педагогічний колектив визначає на 2010 – 2015 роки наступну науково – методичну тему: «Використання креативних освітніх технологій для організації продуктивної креативної діяльності дошкільників, як одного з основних чинників формування високого рівня життєвої компетентності малюка»

Активний пошук педагогами креативних технологій побудови розвивального життєвого простору сприяв створенню в ДНЗ продуктивного предметно – ігрового розвивального середовища. А творчий підхід педагогів до оснащення  такого середовища зробив його змістовним, динамічним, характерним: меблі – трансформери, розвивальні лабіринти, куби – загадки, креативні замки. За результатами моніторингу рівень наповнення ігрового середовища становить 98%. В закладі також створені додаткові  розвивальні центри:

  • ·центр психологічного розвантаження;
  • ·літературна студія «Дивослово»;
  • ·логопедичний кабінет;
  • ·центр інтелектуальних ігор

Дошкільники нашого закладу мають можливість відвідувати гуртки  та секції за інтересами:

  • "Англійська для найменших";
  • „Веселі танцюристи”;
  • „Конструктори і винахідники”;
  • „Дивослово”;
  • „Гармонія”;
  • „Вправні мислителі”;
  • „Юні актори”;
  • "Екологознайко";
  • "Краєзнавець";
  • "Джерельце";
  • "Дзвіночок";
  • "Вмілі ручки";
  • "Інтелектуальні ігри"

Основним завданням дошкільної установи на сучасному етапі є: задоволення запитів і потреб родин в реабілітації здоров’я дітей з неспецифічними захворюваннями огранів дихання. Для реалізації цього завдання в закладі створено найсприятливіше здоров’яформувальне та здоров’язбережувальне середовище: масажний кабінет, кімната для відпускання кисневих  коктейлів та фіточаїв, кабінет фізіотерапії, зал ЛФК, кімната спелеотерапії, бальнео - водний комплекс: інфрачервона сауна, вихрові ванни, гідромасажні установки для різних частин тіла.

Розуміючи, що „в здоровому тілі - здоровий дух”, ефективно працює над оновленням методів зміцнення фізичного, психічного, соціального, духовного  здоров’я дошкільників міждисциплінарна команда висококваліфікованих спеціалістів (вихователі, практичний психолог, вчитель – логопед, інструктор з фізкультури та медичний персонал: лікар педіатр, лікар фізіотерапевт, старша медсестра, медсестра з масажу, медсестра з ЛФК, медсестра з синглетної терапії, медсестра з гідромасажу, медсестра комплексу "сауна - душ - фітовітальня", медсестра з фізіотерапії, дієтсестра), які шляхом вивчення досягнень науки та кращого педагогічного досвіду, апробації нових наукових розробок, варіативних програм успішно втілюють в практику роботи програму „Нехворійко”, елементи оздоровлення В.Базарного, стресовий метод загартування Черненка, „Соціально - оздоровчу технологію XXІ століття „Здоровий дошкільник” Ю. Змановського, метод ігрового стрейтчингу, навчальну кінезіологію. Гартують здоров’я малят і водні процедури, оздоровлювальний біг, вітамінізація, фітотерапія, аромотерапія, медитація, релаксація, арттерапія.

Гостинність – це одна з ознак колективу як і нашого українського народу. Дошкільний заклад прийняв у свої стінах близько 15 делегацій щодо обміну досвідом з України, Білорусії, Польщі, Німеччини. Запрошуємо колег до партнерської співпраці!  Тих, хто підтримує життєве кредо відомого Корнеги : «Там, де немає творчості і уяви, згасає життя».

animal_fish_star.png